مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-28سياسي

بی آبی باغات زیتون زرده


روستای زرده پشت کوه های بلند دالاهو و در پایین دست چند روستای دیگر قرار دارد.

این روستا باغات زیتون زیادی دارد، اما این روزها مردمان این دیار برای آبیاری باغات خود با مشکل مواجه شده و مردم روستاهای بالادست به دلیل برخی اختلافات و دلخوری ها، - ایسنا/کرمانشاه روستای زرده پشت کوه های بلند دالاهو و در پایین دست چند روستای دیگر قرار دارد.

این روستا باغات زیتون زیادی دارد، اما این روزها مردمان این دیار برای آبیاری باغات خود با مشکل مواجه شده و مردم روستاهای بالادست به دلیل برخی اختلافات و دلخوری ها، آب را روی باغات زرده بسته و اجازه نمی دهند آبی به باغات زرده برسد.

شیرمحمد کرمی رییس شورای روستای زرده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلاتی که مردم روستا برای آبیاری باغات زیتون خود دارند، گفت: مردم روستاهای بالا دست روستای زرده شامل پنج روستای قُلقُله، یاران، داراب، گوش کری و ژالکه بخاطر دلخوری ها و اختلافات قومی و قبیله ای که اتفاقا مردم روستای زرده هیچ نقشی در آن نداشته اند، اجازه جاری شدن آب در کانال های آب را برای آبیاری باغاتمان نمی دهند و آب را بر روی باغات زیتون روستای زرده بسته اند.

وی گفت: از مردم روستاهای بالادست روستای زرده درخواست داریم تا بیش از این باغات زیتون روستا را در تنگنای خشکیدگی، به ویژه در سالی که با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی باغات زیتون زرده

بی آبی باغات زیتون زرده