مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-28سياسي

مقایسه نیشکر دهخدا با هفت تپه ، اصلا درست نیست


اینکه عده ای عنوان می کنند اگر آب مورد نیاز شرکت دهخدا تامین نشود این شرکت نیز مثل شرکت نیشکر هفت تپه خواهد شد، - ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اینکه عده ای عنوان می کنند اگر آب مورد نیاز شرکت دهخدا تامین نشود این شرکت نیز مثل شرکت نیشکر هفت تپه خواهد شد، یک مساله کاملا غلط و نادرست است و کسانی که این مسائل را مطرح می کنند، نیت های خوبی ندارند.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در تامین آب مورد نیاز مزارع، اظهار کرد: شرکت دهخدا واقع در شهرستان باوی، یکی از شرکت های نیشکری خوزستان است که با توجه به شرایط تنش آبی، در تامین آب به جد دچار مشکل شده است.

وی افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده، با دستور استاندار خوزستان و هماهنگی سازمان آب و برق، یک مرحله رهاسازی آب و افزایش دبی رودخانه دز انجام شد تا آب به مزارع این شرکت برسد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: علی رغم یک مرتبه رهاسازی آب، این شرکت با مشکل جدی در تامین آب برای مزارع نیشکر مواجه است و شرایط تنش آبی و کمبود آب در خوزستان، وضعیت را به شدت دشوار کرده است.

حسینی افزود: اینکه عده ای عنوان می کنند اگر آب مورد نیاز شرکت دهخدا تامین نشود این شرکت نیز مثل شرکت نیشکر هفت تپه خواهد شد، یک مساله کاملا غلط و نادرست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه نیشکر دهخدا با هفت تپه ، اصلا درست نیست

مقایسه نیشکر دهخدا با هفت تپه ، اصلا درست نیست