مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-28بين الملل

بعد از عراق وسوریه معاون فرستاده آمریکا به رُم می رفت


معاون فرستاده ویژه آمریکا در ائتلاف ضد داعش و معاون هماهنگ کننده مبارزه با تروریسم پس از انجام مذاکرات در عراق و سوریه در خصوص «چالش های امنیتی» عازم رم شده است.

- معاون فرستاده ویژه آمریکا در ائتلاف ضد داعش و معاون هماهنگ کننده مبارزه با تروریسم پس از انجام مذاکرات در عراق و سوریه در خصوص چالش های امنیتی عازم رم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الحره، وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد، جان گادفری، معاون فرستاده ویژه آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش و معاون هماهنگ کننده مبارزه با تروریسم، به منظور مشارکت در نشست وزرای خارجه ائتلاف ضد داعش در روز چهارشنبه (نهم تیر ماه) عازم رم شده است و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا وی را در این سفر همراهی می کند.

جان گادفری روز 22 ژوئن وارد اربیل شده بود و نشست هایی را با مسئولان برجسته اقلیم کردستان عراق برگزار کرد.

در 24 ژوئن نیز این فرستاده آمریکایی به منظور بازدید از اردوگاه الهول به شمال شرق سوریه رفت و در جریان آخرین تحولات انسانی سوریه و مدیریت این اردوگاه قرار گرفت.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است، گادفری در جریان تمامی این رایزنی ها بر پایبندی بی وقفه آمریکا به تضمین شکست دائمی گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه به ویژه از طریق تلاش ها برای برقراری ثبات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از عراق وسوریه معاون فرستاده آمریکا به رُم می رفت

بعد از عراق وسوریه معاون فرستاده آمریکا به رُم می رفت