مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-28اقتصادي

تصویب 300 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح آبگیر خیاوچایی و خط لوله آب شرب مشگین شهر


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از تصویب 300 میلیارد ریال اعتبار مالی جدید برای اصلاح آبگیر خیاوچایی و خط لوله آب شرب مشگین شهر توسط هیات وزیران خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از تصویب 300 میلیارد ریال اعتبار مالی جدید برای اصلاح آبگیر خیاوچایی و خط لوله آب شرب مشگین شهر توسط هیات وزیران خبر داد.

عباس جنگی مرنی از تصویب 300 میلیارد ریال اعتبار مالی جدید برای اصلاح آبگیرخیاوچایی و خط لوله آب شرب مشگین شهر توسط هیات وزیران خبر داد و گفت: 20 میلیارد ریال در سال گذشته و 50 میلیارد ریال در سالجاری از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی برای طرح آبرسانی مشگین شهر تاکنون اعتبار دریافت شده است و علاوه بر این، در قانون بودجه سال 1400 نیز مبلغ 180 میلیارد ریال اعتبار مالی نیز برای طرح فوق با مساعدت استاندار اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان، وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است و بخشی از آن در مرحله اول اعتبارات طرح ها، در حال ابلاغ تخصیص است.

وی افزود: در دو ماه اخیر با پیگیری استاندار اردبیل و حضور در سازمان مدیریت بحران کشور و دیدار و نشست مشترک با معاون وزیر کشور و رییس سازمان مذکور و تشریح وضعیت رانش کوه و لزوم اصلاح و بازسازی آبگیر خیاوچایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 300 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح آبگیر خیاوچایی و خط لوله آب شرب مشگین شهر

تصویب 300 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح آبگیر خیاوچایی و خط لوله آب شرب مشگین شهر