مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-28اقتصادي

توصیه های فنی مقابله با تنش گرمایی در مرغداری ها و دامداری ها


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران توصیه های فنی و مدیریتی مقابله با گرمای شدید هوا و تنش گرمایی در مرغداری ها و دامداری ها را اعلام کرد.

- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد توصیه های فنی مقابله با تنش گرمایی در مرغداری ها و دامداری ها ایسنا/مازندران معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران توصیه های فنی و مدیریتی مقابله با گرمای شدید هوا و تنش گرمایی در مرغداری ها و دامداری ها را اعلام کرد.

مسعود احمدی حاجی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران مبنی بر افزایش محسوس دما در روزهای آتی هفته، توصیه هایی را برای مقابله با گرمای بیش از حد هوا و پیشگیری از تلفات و آسیب به واحدهای مرغداری و دامداری به به مرغداران و دامداران اعلام کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره واحدهای پرورش طیور، گفت: قطع دان از صبح، در دسترس بودن آب خنک برای جوجه ها، استفاده از مواد ضد استرس گرمایی مثل ویتامین ث و ویتاسپیرین به همره آب آشامیدنی، استفاده از دان پلت در تغذیه جوجه ها برای کاهش تولید گرمای درونی و به کار بردن روغن در تنظیم جیره غذایی پرنده ها، پروتیین کم و جایگزینی درصدی از نمک با جوش شیرین، استفاده از آب پاش در سقف سالن پرورش را برای مقابله با گرمای شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های فنی مقابله با تنش گرمایی در مرغداری ها و دامداری ها

توصیه های فنی مقابله با تنش گرمایی در مرغداری ها و دامداری ها