مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-28سياسي

انتقاد مسئول خانه فیلمسازان فارس از شهرداری و شورای شیراز


دبیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس از اقدام شهرداری شیراز برای انعقاد قراردادی به ارزش 3 میلیارد تومان با یک کارگردان غیر بومی مرکز نشین انتقاد کرد و خواستار لطف بیشتر شهردار و اعضای شورای شیراز نسبت به فیلمسازان فارسی و حمایت از افراد توانمند فعال در این عرصه شد.

- ایسنا/فارس دبیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس از اقدام شهرداری شیراز برای انعقاد قراردادی به ارزش 3 میلیارد تومان با یک کارگردان غیر بومی مرکز نشین انتقاد کرد و خواستار لطف بیشتر شهردار و اعضای شورای شیراز نسبت به فیلمسازان فارسی و حمایت از افراد توانمند فعال در این عرصه شد.

ابراهیم شیشه گر، دوشنبه 7 تیر به خبرنگاران گفت: با خبر شدیم روز گذشته اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه این نهاد، لایحه شهرداری شیراز درباره سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی برای ساخت فیلم سینمایی 2888به کارگردانی و تهیه کنندگی کیوان علی محمدی را تصویب کرده و به شهرداری اجازه دادند که از محل ردیف بودجه مصوب آموزش شهروندی سال 1400، این اقدام را انجام دهد.

او با بیان اینکه، روی خوش شورا و شهرداری شیراز به تولید فیلم بلند، یک اتفاق مبارک است، افزود: پیش از این بسیاری از کارگردانان شیرازی درخواست همکاری برای ساخت پروژه های مشترک تله فیلم و سینمایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مسئول خانه فیلمسازان فارس از شهرداری و شورای شیراز

انتقاد مسئول خانه فیلمسازان فارس از شهرداری و شورای شیراز