مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-28سياسي

وضعیت اسفناک خیابان باهنر /مطالبه بی پاسخ شهروندان یاسوجی


شهروندان یاسوجی از وضعیت نامناسب خیابان باهنر و فلکه شهید حسین فهمیده این شهر گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب یکی از قطب های گردشگری در جنوب کشور محسوب می شود و هر ساله گردشگران زیادی به خصوص در فصل تابستان به این استان سفر می کنند.

   این شهر به دلیل طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری به نام پایتخت طبیعت ایران نامگذاری شده که این روزها حال و روز خوشی ندارد تنها نام پایتخت طبیعت ایران را یدک می کشد شهر زیبای یاسوج از لحاظ منظر شهری،  آنچنان در خور و شأن این مردم نیست و مسوولان باید در این خصوص توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به محله به محله این شهر احساس مسؤولیت کنند و پاسخگوی مردم باشند.

تاکنون  شهروندان یاسوجی تماس های زیادی با دفتر خبرگزاری فارس داشته اند و نسبت به وضعیت پارک ها، خیابان ها  و میدان ها و کوچه های شهر گلایه داشتند  و خواستار انعکاس مشکلات خود به شهردار و اعضای جدید شورای شهر شدند و در اولین اقدام به فلکه حسین فهمیده و خیابان باهنر در منطقه راهنمایی شهر یاسوج رفتیم.

اهالی خیابان باهنر دست به دامن خبرنگار فارس شدند و خواستار رفع مشکلات اساسی این خیابان شدند و گله مند بودند که هیچ مسؤولی در خصوص ساماندهی این بلوار پاسخگو نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفناک خیابان باهنر /مطالبه بی پاسخ شهروندان یاسوجی

وضعیت اسفناک خیابان باهنر /مطالبه بی پاسخ شهروندان یاسوجی