مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-28سياسي

خبرنگاران این بار برای خودشان احقاق حق کنند!


در نشست بررسی مخاطرات خبرنگاری علمی با نگاه به حادثه سقوط اتوبوس خبرنگاران با تاکید بر اینکه در رسانه های دنیا برای ایمنی خبرنگاران استانداردهایی تعریف و تنظیم شده است، - در ادامه به وضعیت ایمنی خبرنگاران در کشورمان اشاره شد که همچنان با نبود ایمنی با مخاطرات حرفه شان دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی مخاطرات خبرنگاری علمی با نگاه به حادثه سقوط اتوبوس خبرنگاران در بازدید از پروژه های احیا دریاچه ارومیه با سخنرانی پروانه پیشنمازی پژوهشگر و مدرس ارتباطات بحران و مهدی زارع به عنوان دبیر نشست در فضای مجازی برگزار شد.

زارع در سخنانی در ابتدا با اشاره به حادثه اتوبوس خبرنگاران و با ابراز تاسف نسبت به درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا و تسلیت به خانواده های داغ دیده و با اشاره به جراحت عده ای دیگر از خبرنگاران گفت: مهم ترین آسیب تا آنجایی که ما می دانیم آسیب روانی است که به همه ی خانواده رسانه وارد شده و متاسفانه ادامه دار هم بوده؛ یک جراحت روانی است که بعضا با اظهارنظراتی که در مصاحبه ها می بینیم همچون زخمی شده است که به آن نمک پاشیده می شود.

وی در زمینه ارتباطات علم و مسئله محیط زیستی ادامه داد: مسئله اول این است که در کار رسانه، زمینه های مختلف علمی و محیط زیست و طرح موضوع آن از سوی رسانه ها چندسالی است که ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران این بار برای خودشان احقاق حق کنند!

خبرنگاران این بار برای خودشان احقاق حق کنند!