مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-28دانش

حمایت از دانشجویان برای ورود به بازار کار


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از آغاز پیش ثبت نام در 25 رشته کاردانی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته مهارتی در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از آغاز پیش ثبت نام در 25 رشته کاردانی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته مهارتی در این مرکز خبر داد.

مهندس احمد افروغی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته به آموزش عالی مهارتی توجه ویژه ای می شود و این مساله در کشور ما نیز باید مورد توجه قرار گیرد، از پذیرش دانشجو در دو رشته جدید مدیریت کسب و کار و طراحی لباس برای ترم مهر سال جاری در این مرکز خبر داد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با نگاهی ویژه به این موضوع بر پذیرش دانشجو در رشته های مهارتی و کاربردی تاکید دارد، گفت: برای ترم تحصیلی 1401-1400 این مرکز در 14 رشته کاردانی حرفه ای و 11رشته کارشناسی ناپیوسته مهارتی اقدام به پیش ثبت نام دانشجو نموده است.

افروغی ادامه داد: علاقمندان به ادامه تحصیل می توانند تنها با ارایه مدرک دیپلم در مقطع کاردانی حرفه ای در هر یک از رشته های مدیریت کسب وکار، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی لباس، هنرهای تجسمی – گرافیک، امور فرهنگی، روابط عمومی، گردشگری، شبکه های کامپیوتری، فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده، نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانشجویان برای ورود به بازار کار

حمایت از دانشجویان برای ورود به بازار کار