مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-28اقتصادي

تکمیل پروژه های آموزشی خراسان جنوبی نیازمند اعتبار 30 میلیاردی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: هم اکنون 216 طرح با 575 کلاس درس در استان در دست اجرا است که برای تکمیل آن به 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمود چاوشان ظهر امروز در مراسم بازدید معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی از مدرسه خیرساز اوتیسم واقع در مهرشهر بیرجند، اظهار داشت: به دلیل مهاجرت گسترده به شهر بیرجند در مرکز استان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی بیشتر مردم در شمال شهر ساکن شده اند، بیان داشت: با این روند مشکلات آموزشی چند برابر شده و برای ساخت مدرسه در شمال شهر با مشکلات متعددی از جمله کمبود زمین مواجه ایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از افزوده شدن 24 کلاس درس تا مهرماه امسال به فضای آموزشی استان خبر داد و بیان داشت: مدرسه 12 کلاسه شهید مدافع حرم بصیری پور با یک هزار و 900 متر مربع و مدرسه 12 کلاسه قلم چی با یک هزار و 700 متر مربع مساحت تا مهرماه آماده بهره برداری هستند.

چاوشان با بیان اینکه هم اکنون 216 طرح با 575 کلاس درس در استان در دست اجرا است که برای تکمیل آن به 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اضافه کرد: این تعداد 28 طرح با 110 کلاس درس در بیرجند در حال احداث است که در مجموع 27 هزار و 173 متر مربع مساحت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های آموزشی خراسان جنوبی نیازمند اعتبار 30 میلیاردی

تکمیل پروژه های آموزشی خراسان جنوبی نیازمند اعتبار 30 میلیاردی