مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-28بين الملل

گره مذاکرات وین کجاست؟


با توجه به صحبت های اخیر آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا که طی روزهای اخیر بارها از اختلافات جدی در گفت وگوهای برجامی سخن گفته یا هشدار داده بود پیشرفت برنامه هسته ای ایران می تواند به یک «مانع غیرقابل حل» تبدیل شود، - با توجه به صحبت های اخیر آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا که طی روزهای اخیر بارها از اختلافات جدی در گفت وگوهای برجامی سخن گفته یا هشدار داده بود پیشرفت برنامه هسته ای ایران می تواند به یک مانع غیرقابل حل تبدیل شود، آن هم درحالی که چند روز پیش هایکو ماس، وزیرخارجه آلمان از شانس بالای احیای برجام سخن گفته بود، این پرسش مطرح می شود که گره مذاکرات کجاست که در آستانه هفتمین دور از گفت وگوها طرف آمریکایی به بهانه گیری روی آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: در این گزارش تلاش شده است تا به مهم ترین مشکلاتی که از نظر تهران و واشنگتن همچنان پابرجاست، پاسخ داده شود.

توافق ایران و آژانس با وجود تلاش های رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با هدف تمدید توافق با ایران هنوز وی راه به جایی نبرده؛ مساله ای که به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.

دولت ایران اسفندماه سال گذشته براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دسترسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تاسیسات هسته ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره مذاکرات وین کجاست؟

گره مذاکرات وین کجاست؟