مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-28فرهنگي

تقویت خلاقیت و مهارت های زندگی جمعی با خواندن کتاب


مجموعه چهارجلدی «کلمه های دوست داشتنی» به نویسندگی تریسی کوردروی و ترجمه مریم فیاضی به چاپ دوم رسید.

- مجموعه کتاب کلمه های دوست داشتنی با عناوین الان! ، نه ، بیشتر و چرا با ترجمه مریم فیاضی، نویسندگی تریسی کوردروی و تصویرگری تیم وارنز که چاپ اول آن در سال 99 روانه بازار نشر شد، به چاپ دوم رسید.

این کتاب که مناسب کودکان بالای سه سال است با توجه به محتوای درونی اش می تواند خلاقیت و کنجکاوی کودکان را تقویت و مهارت های زندگی جمعی را به آنها بیاموزد.

کتاب های زرافه در چهارچوب قوانین بین المللی حق انحصاری نشر اثر (copyright)، امتیاز انتشار ترجمه فارسی این کتاب را با بستن قرارداد از نویسنده آن خریداری کرده است.

بنابراین انتشار و ترجمه این اثر به زبان فارسی از سوی ناشران و مترجمان دیگر مخالف قوانین بین المللی و اخلاق حرفه ای نشر محسوب می شود.

تریسی کوردروی نویسنده این اثر خطاب به مخاطبان فارسی زبان خود گفته است: خیلی خیلی خوشحالم که کتاب های زرافه، آرچی کوچولو را به ایران برده است.

همچنین تیم وارنز تصویرگر این کتاب بیان کرده: خیلی خوشحالم آرچی خواننده های ایرانی دارد! مجموعه کتاب کلمه های دوست داشتنی ماجرای یک کرگدن کوچولو به نام آرچی است که یک دنیا سوال و کنجکاوی درباره همه چیز دارد و ماجراهای جذاب زیادی می آفریند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت خلاقیت و مهارت های زندگی جمعی با خواندن کتاب

تقویت خلاقیت و مهارت های زندگی جمعی با خواندن کتاب