مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-28سياسي

شورای شهر نباید نگاه سیاسی داشته باشد


منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در حوزه مسائل شهری به هیچ عنوان نباید رویکرد و نگاه سیاسی داشته باشیم چراکه هر رفتار سیاسی در مجموعه مدیریت شهری سم مهلکی برای مدیران شهری و ظلم به شهروندان است.

- ایسنا/قزوین منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در حوزه مسائل شهری به هیچ عنوان نباید رویکرد و نگاه سیاسی داشته باشیم چراکه هر رفتار سیاسی در مجموعه مدیریت شهری سم مهلکی برای مدیران شهری و ظلم به شهروندان است.

ولی چگینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مهم ترین مشکلات شهر قزوین، تصریح کرد: طرح های توسعه پایدار اهمیت ویژه ای در مدیریت و برنامه ریزی شهری دارد و در حال حاضر مهم ترین مشکل شهر قزوین نبود این طرح ها است، باید توجه کرد که نبود طرح های توسعه پایدار باعث می شود که ناهماهنگی های فضای اجتماعی شهر افزایش پیدا کند.

وی افزود: یکی دیگر از مهم ترین مسائل شهر قزوین که کمتر به آن پرداخته شده و باید در راستای آن گام برداریم عدالت اجتماعی است درواقع مهم ترین مشکل شهر قزوین کمتر پرداختن به رسالت عدالت اجتماعی و تخصیص عادلانه منابع و امکانات شهری است؛ سیاست گذاری های مبتنی بر مباحث مربوط به حق تقدم گروه های محروم و تخصیص منابع ازجمله مواردی است که در شورای ششم باید به صورت ویژه به آن توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر نباید نگاه سیاسی داشته باشد

شورای شهر نباید نگاه سیاسی داشته باشد