مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-28اقتصادي

مرمت و لایروبی 373 رشته قنات در آذربایجان غربی


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 831 رشته قنات در استان وجود دارد.

- مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان خبرداد مرمت و لایروبی 373 رشته قنات در آذربایجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 831 رشته قنات در استان وجود دارد.

آرین در گفت و گو با ایسنا در زمینه احیا و مرمت قنوات استان گفت: در استان تعداد831 رشته قنات وجود دارد که در راستای سیاست بازسازی و احیای قنوات تاکنون تعداد 373 رشته قنات از ابتدای اجرای طرح تاکنون لایروبی و مرمت شده است.

وی یادآور شد: همچنین در سالجاری تعداد 12 رشته از محل اعتبارات ملی و 6 رشته از محل اعتبارات استانی در با هدف افزایش راندمان آبیاری در دست اجراست.

آرین در خصوص اقدامات نرم افزاری در مدیریت آب و خاک در استان عنوان کرد: طرحهای شاخص شبکه فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، اعتبارات و عملکرد طرح تنظیم و مهار در آذربایجان غربی، طرح مهار و تنظیم آب های مرزی و احداث شبکه های آبیاری و زهکشی فرعی از سال 94 تا 1400 از مهمترین اقدامات در این حوزه است.

وی با بیان اینکه طرح جامع شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی آبهای مرزی استان با هدف مطالعه و اجرای طرح شبکه های فرعی و به منظور توسعه و بهبود کشاورزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و لایروبی 373 رشته قنات در آذربایجان غربی

مرمت و لایروبی 373 رشته قنات در آذربایجان غربی