مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-28اقتصادي

دعوت از مردم مازندران برای اهدای خون


مدیرکل انتقال خون مازندران با توجه به افزایش دمای هوا و شروع فصل کشاورزی در استان از کاهش مراجعات مردم به مراکز انتقال خون مازندران خبر داد .

- ذوالفقار تقوی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  با توجه به افزایش دمای هوا و شروع فصل کشاورزی در استان از کاهش مراجعات مردم به مراکز انتقال خون مازندران خبر داد و گفت: طی یک هفته اخیر مراجعه داوطلبان مستمر به مراکز اهدای خون مازندران مراجعه کنند و با اهدای خون خود ما را در جهت تامین خون مورد نیاز 50 مرکز درمانی استان یاری دهند.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره وجود 14 هزار بیمار خاص در استان خاطرنشان کرد:  بیماران تالاسمی، سرطانی و هموفیلی از مصرف کنندگان دائمی خون و فرآورده های آن هستند و حیاتشان وابسته به تزریق  خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران ادامه داد: در حال حاضر  همه گروه های خونی مورد نیاز است و از هم استانی ها که شرایط اهدای خون را دارند تقاضا داریم به 11 مراکز ما در سراسر استان مراجعه کنند و با فداکاری و صرف اندکی از وقت شان،  سلامت و زندگی دوباره را به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی هدیه دهند.

اداره کل انتقال خون مازندران با داشتن 14 مرکز ثابت و سیار اهدای خون وظیفه تامین خون مورد نیاز 50 مرکز درمانی استان را بر عهده دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم مازندران برای اهدای خون

دعوت از مردم مازندران برای اهدای خون