مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-28حوادث

کشف بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر توسط مرزداران دلاور و سلحشور استان سیستان و بلوچستان در منطقه سراوان خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار احمد علی گودرزی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر با خودرو به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی ناجا تصریح کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند، به سمت مأموران تیراندازی کرده که مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می کنند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق

کشف بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق