مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-28پزشكي

عدم رعایت پروتکل ها آمار مبتلایان به کرونا در منطقه سیستان را افزایش خواهد داد


در صورتی که رعایت پروتکل ها و توجه به هشدارهای بهداشتی در منطقه توجه نشود در تیرماه سیاه ترین ماه سال برای استان سیستان و بلوچستان و منطقه سیستان به لحاظ افزایش آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر اتفاق خواهد افتاد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در صورتی که رعایت پروتکل ها و توجه به هشدارهای بهداشتی در منطقه توجه نشود در تیرماه سیاه ترین ماه سال برای استان سیستان و بلوچستان و منطقه سیستان به لحاظ افزایش آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر هادی میرزایی در نشست با خبرنگاران افزود: رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در منطقه سیستان 5517 مورد بیمار کرونایی مثبت داشتیم که از این تعداد 992 مورد بستری و 4525 مورد بصورت سرپایی بوده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین بیماربصورت سرپایی در کشور بین 65 تا 70 درصد می باشد ولی در منطقه سیستان خوشبختانه بدلیل اینکه از یک شبکه فعال و پویایی برخوردار هستیم و بهورزان بصورت شبانه روزی و باتمام توان کار شناسایی بیماران را انجام می دهند باعث شده تا 83 درصد موارد مثبت کرونا در این مراکز شناسایی و از بدحالی و یا فوت آنها باتوجه به شناسایی به موقع، جلوگیری گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت پروتکل ها آمار مبتلایان به کرونا در منطقه سیستان را افزایش خواهد داد

عدم رعایت پروتکل ها آمار مبتلایان به کرونا در منطقه سیستان را افزایش خواهد داد