مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-28سياسي

حقوقدانان بسیجی حقوق بشر از نوع آمریکایی را تبیین کنند


مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: جبهه حقوقدانان انقلابی وظیفه دارند به عنوان سفیران حقوقی در جامعه در جهت تبیین و تحلیل مصادیق حقوق بشر آمریکایی نقش آفرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماشناه، رسول بهرامی پور امروز در نشست تبیین بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور حقوقدانان بسیجی استان کرمانشاه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: تاریخ گواهی می دهد که استکبار جهانی عزیزانی را از مردم ما گرفته اند که هر یک در انقلاب شخصیت ممتازی بودند.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات ضدحقوق بشری ایادی استکبار با هیچ یک از قوانین بین المللی همخوانی ندارد و قابل توجیه نیست، گفت: جبهه حقوق دانان انقلابی وظیفه دارند به عنوان سفیران حقوقی در جامعه در جهت تبیین و تحلیل مصادیق حقوق بشر آمریکایی نقش آفرین باشند.

سرهنگ پاسدار سعید بهشتی راد، فرمانده سپاه  ناحیه کرمانشاه  نیز، ادامه داد: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است برای بیان مصادیق حقوق بشر آمریکایی که بسیجیان عزیز و به ویژه حقوق دانان بسیجی در این حوزه وظیفه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوقدانان بسیجی حقوق بشر از نوع آمریکایی را تبیین کنند

حقوقدانان بسیجی حقوق بشر از نوع آمریکایی را تبیین کنند