موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-28فناوري

مواجهه 43 هزار روستایی فارس با مشکلات ارتباطی


استاندار فارس با بیان اینکه 43 هزار نفر از جمعیت روستایی این استان هنوز با مشکلات مختلف ارتباطی مواجه هستند، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت وزارت ارتباطات مشکلات روستانشینان به زودی مرتفع شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه 43 هزار نفر از جمعیت روستایی این استان هنوز با مشکلات مختلف ارتباطی مواجه هستند، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت وزارت ارتباطات مشکلات روستانشینان به زودی مرتفع شود.

عنایت الله رحیمی دوشنبه 7 تیرماه در آیین افتتاح تعدادی از پروژه های ارتباطی فارس که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شیراز برگزار شد، گفت: ارتباطات و فناوری، صنعتی خلاق است که شکوفایی آن در آینده بیشتر آشکار می شود.

او همچنین با بیان اینکه آی تی از بخش های پیشرو و غالب اقتصادی در دنیا و ثروت آفرینی در این حوزه بیش از سایز حوزه هاست، افزود: با تحولی که در حوزه اطلاعات و فناوری رخ داده در ایران هم می توان رخ دهد.

استاندار فارس ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده در ایران می توان گفت در آینده ای نه چندان دور هر خانه می تواند یک کارخانه تولید ثروت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: اگر آهنگ ایجاد زیرساخت در استان فارس طی سالیان گذشته نیز در جریان بود، فارس می توانست یکی از پیشرفته ترین استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه 43 هزار روستایی فارس با مشکلات ارتباطی

مواجهه 43 هزار روستایی فارس با مشکلات ارتباطی