مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-28اجتماعي

فعالیت بیش از 1400 پایگاه اوقات فراغت در استان تهران


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: بیش 1400 پایگاه در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان های استان تهران فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت شهرستان های استان تهران که به میزبانی شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد هنرمند فقیه شهرستان قرچک مرحوم جعفر کاظمی را که در حوزه فرهنگ و ایثار و شهادت در شهرستان آثار ماندگاری را به جا گذاشتند.

وی گفت: اوقات فراغت باید هدفمند باشد و سرگرمی هایی که ایجاد می شود باید مطلوب باشد، اوقات فراغت به معنی پر شدن وقت به شکل هدفمند است و باید در پایگاههای اوقات فراغت روح و جسم آن کار کنیم.

معاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: آموزش در شکوفایی و استعداد یابی این بود که برنامه های پرورشی تعطیل نشود، تمامی فعالیت های پرورشی به شبکه اجتماعی شاد انتقال پیدا کرده است و همه محتواهای تولید شده در فضای مجازی شاد را دانش آموزان انجام می دهد.

هاشمی تاکید کرد: محتوایی که تولید می شود دراختیار دانش آموزان قرار می گیرد و هیچ اجباری برای دریافت محتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 1400 پایگاه اوقات فراغت در استان تهران

فعالیت بیش از 1400 پایگاه اوقات فراغت در استان تهران