مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-28سياسي

ثبت 38 پرونده تخلف انتخاباتی در استان همدان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: 38 پرونده تخلف در استان برای انتخابات 1400 ثبت شد که بیشتر شامل تبلیغات زودهنگام بود و نسبت به دوره های قبل کاهش شدیدی در حوزه این پرونده ها داشتیم داشته است.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خبر داد: ثبت 38 پرونده تخلف انتخاباتی در استان همدان ایسنا/همدان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: 38 پرونده تخلف در استان برای انتخابات 1400 ثبت شد که بیشتر شامل تبلیغات زودهنگام بود و نسبت به دوره های قبل کاهش شدیدی در حوزه این پرونده ها داشتیم داشته است.

عباس نجفی دوشنبه 7 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 45 سرفصل و 18 برنامه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان انجام می شود.

نجفی درباره اقدامات این معاونت در سال گذشته، تصریح کرد: آموزش فرزندان آفتاب ویژه سربازان در کلیه پادگان های استان انجام گرفت که در این طرح از طریق مربیانی که آموزش لازم را دیدند 25 کارگاه شکل گرفت و 615 نفر آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی دیدند همچنین 183 نفر از بسیجیان استان در هفت کارگاه فرزندان آفتاب شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 38 پرونده تخلف انتخاباتی در استان همدان

ثبت 38 پرونده تخلف انتخاباتی در استان همدان