مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-28حوادث

مرگ هولناک یک کارگر در دستگاه سنگ شکن


یک کارگر جوان بر اثر گرفتار شدن در زیرآواری از خاک در دستگاه سنگ شن معدن استخراج شن و ماسه در شیراز جان سپرد.

- ایسنا/فارس یک کارگر جوان بر اثر گرفتار شدن در زیرآواری از خاک در دستگاه سنگ شن معدن استخراج شن و ماسه در شیراز جان سپرد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز ظهر دوشنبه 7 تیرماه در خصوص این حادثه به خبرنگاران گفت: ساعت 10 و 10 صبح امروز و در پی اعلام حادثه گرفتار شدن کارگری در دستگاه سنگ شکن یک معدن استخراج شن و ماسه، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 7 و 9 به همراه خودروهای پشتیبان به محل حادثه واقع در روستای کفترک اعزام شدند.

محمدهادی قانع افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که کارگری در حال انجام عملیات پاک سازی دستگاه سنگ شکن موجود در معدن بوده که ناگهان در زیرآوار مقداری زیادی از خاک و سنگ (به ارتفاع 2 متر) گرفتار می شود.

او خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به سرعت اطراف محل حادثه را با قرار دادن علائم هشدار دهنده و کشیدن نوار احتیاط ایمن سازی کردند و پس از قطع کردن برق دستگاه، تیم امدادی عملیات آوار برداری را انجام دادند.

قانع گفت: پس تلاش بی وقفه، نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، توانستند به کارگر 28 ساله، دسترسی پیدا کرده و پیکر وی را از زیر خاک و سنگ بیرون آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ هولناک یک کارگر در دستگاه سنگ شکن

مرگ هولناک یک کارگر در دستگاه سنگ شکن