مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-28اقتصادي

زودرس بودن محصولات کشاورزی فارس یک ظرفیت است


نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه فارس ویترین تولید محصولات باغبانی کشور است، گفت: زودرس بودن تولیدات بخش کشاورزی فارس ظرفیتی است که می توان از آن برای صادرات این محصولات به کشورهای حوزه خلیج فارس استفاده کرد.

- ایسنا/فارس نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه فارس ویترین تولید محصولات باغبانی کشور است، گفت: زودرس بودن تولیدات بخش کشاورزی فارس ظرفیتی است که می توان از آن برای صادرات این محصولات به کشورهای حوزه خلیج فارس استفاده کرد.

محمدجواد عسکری در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این استان ظرفیت ها و قابلیت های منحصر به فردی از لحاظ آب، خاک، تنوع تولید محصولات کشاورزی و اقلیم در بخش کشاورزی دارد و در واقع از لحاظ کشاورزی یک ایران کوچک است؛ اما در پاره ای مواقع به دلیل بروکراسی های اداری نتوانسته ایم این ظرفیت های بالقوه را به صورت بالفعل در بیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: تقریبا غالب درآمد مردم استان فارس مربوط به بخش کشاورزی است، به نحوی که در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی فارس نان استان های دیگر را تامین می کرد و از ظرفیت سفره های آب زیرزمینی خود استفاده کرده است، در حالی که استان های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زودرس بودن محصولات کشاورزی فارس یک ظرفیت است

زودرس بودن محصولات کشاورزی فارس یک ظرفیت است