مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-28اقتصادي

سرنوشت قیمت ها در دولت بعد چه می شود؟


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می گوید تا زمانی که ساختارها در اقتصاد ایران تغییر نکند، جابجایی وزیران چندان گره گشا نخواهد بود.

- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می گوید تا زمانی که ساختارها در اقتصاد ایران تغییر نکند، جابجایی وزیران چندان گره گشا نخواهد بود.

خسرو فروغان گران سایه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در طول سال های گذشته و در دولت های مختلف، نحوه مدیریت اقتصادی به شکل لحظه ای و بر اساس حل بحران اجرایی شده است.

این در حالی است که ما با مشکلات زیربنایی و ساختاری مواجه هستیم که تا آنها درست نشود، نمی توان انتظار داشت که شرایط بهبود یابد.

وی با بیان اینکه نوسان قیمتی، بی نظمی در بازارها و بسیاری از دیگر چالش های اقتصاد ایران جز با بهبود قوانین و اصلاحات ساختاری ممکن نخواهد شد، توضیح داد: ما در ایران قوانینی داریم که رسما مخل تولید هستند؛ سازمان هایی نیز داریم که از نظر توان اجرایی عملا نمی توانند وظایف قانونی خود را به طور کامل اجرایی کنند.

مثلا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از سویی با آزادسازی قیمت و واقعی شدن نرخ ها مخالفت می کند اما وقتی صحبت از نظارت بر بازار می شود عملا توان اجرایی آن را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت قیمت ها در دولت بعد چه می شود؟

سرنوشت قیمت ها در دولت بعد چه می شود؟