مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-28سياسي

رییسی در محاصره پیرمردها !


بسیاری شان نیز مسن هستند و به جای آن که از دوران بازنشستگی و بودن با نوه و نتیجه ها لذت ببرند، دنبال جاه طلبی ارضا نشده شان هستند و آرزومند پست و مقامی جدید! - بسیاری شان نیز مسن هستند و به جای آن که از دوران بازنشستگی و بودن با نوه و نتیجه ها لذت ببرند، دنبال جاه طلبی ارضا نشده شان هستند و آرزومند پست و مقامی جدید! عصر ایران - نقدهای زیادی بر روند انتخابات ریاست جمهوری 1400 وارد است؛ هر چند که گوش شنوایی به ویژه در شورای نگهبان که کانون انتقادات است، وجود ندارد.

با همه این اوصاف ، واقعیت میدانی آن است که سید ابراهیم رییسی به زودی به عنوان رییس جمهور راهی پاستور می شود و کابینه اش را تشکیل می دهد.

اگر بخواهیم خبرهای موجود درباره تشکیل کابینه جدید را در یک تیتر خلاصه کنیم، می توانیم بنویسیم: رییسی در محاصره پیرمردها ! .

تا جایی که می دانیم سهم خواهان دولت آینده، مدام در حال لابی و رایزنی هستند تا بلکه بتوانند یکی از کرسی های دولت رییسی را به خود اختصاص دهند.

اغلب قریب به اتفاق این افراد، کسانی هستند که در سال های گذشته، عهده دار سمت های متعددی بودند؛ بسیاری شان نیز مسن هستند و به جای آن که از دوران بازنشستگی و بودن با نوه و نتیجه ها لذت ببرند، دنبال جاه طلبی ارضا نشده شان هستند و آرزومند پست و مقامی جدید!نکته اینجاست که این افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در محاصره پیرمردها !

رییسی در محاصره پیرمردها !