مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-28بين الملل

استقبال کابل از پیشنهاد تهران برای برگزاری نشست سه جانبه ایران-افغانستان-پاکستان


وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای از دیدار و گفت وگوی وزیر امور خارجه این کشور با نماینده ویژه وزارت خارجه ایران در امور افغانستان درباره موضوعات دوجانبه خبر داد.

- دیدار حنیف اتمر با نماینده ویژه ایران در امور افغانستان صورت گرفت استقبال کابل از پیشنهاد تهران برای برگزاری نشست سه جانبه ایران-افغانستان-پاکستان وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای از دیدار و گفت وگوی وزیر امور خارجه این کشور با نماینده ویژه وزارت خارجه ایران در امور افغانستان درباره موضوعات دوجانبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد: محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان با محمد ابراهیم طاهریان، نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات کرد.

در این بیانیه آمده است: در آغاز، آقای طاهریان در مورد نتایج سفر اخیری که به پاکستان داشت، به وزیر خارجه کشور اطلاعاتی داد.

آقای طاهریان با اشاره بر اهمیت اجماع منطقه ای و تقویت روابط میان سه کشور، طرح برگزاری نشست سه جانبه وزرای خارجه افغانستان، ایران و پاکستان را مطرح نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزیر امور خارجه تقویت هرچه بیشتر روابط دوستانه میان دو کشور را با اهمیت خوانده و بر تحکیم و گسترش هرچه بیشتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کابل از پیشنهاد تهران برای برگزاری نشست سه جانبه ایران-افغانستان-پاکستان

استقبال کابل از پیشنهاد تهران برای برگزاری نشست سه جانبه ایران-افغانستان-پاکستان