مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-28اقتصادي

آخرین جزییات واکسیناسون جانبازان/ واکسیناسیون افراد زیر 18 سال با واکسن پاستور


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای افراد زیر 18 سال واکسن موجود نیست و واکسیناسیون فعلا شامل حال دانش آموزان نخواهد شد اما در صورت تایید واکسن پاستور این واکسن برای دانش آموزان مفید خواهد بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با هفتگی واکسن به دست ما خواهد رسید و این روند شش هفته ادامه پیدا خواهد کرد و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته حدود 9 میلیون دوز واکسن به دست ما می رسد و به محض اینکه پارت اول به دست ما رسید واکسیناسیون افراد 65 سال به بالا را شروع می کنیم و هفته بعد نیز فراخوانی برای افراد 60 سال به بالا داریم که در صورت واکسیناسیون آنها فاز دوم به پایان می رسد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص واکسیناسیون بیماران خاص و جانبازان نیز توضیح داد: واکسیناسیون جانبازان 50 درصد به بالا انجام شده است و در برخی از استان ها نیز جانبازان 40 درصد نیز واکسن دریافت کرده اند و جانبازان 20 درصد نیز در فاز بعد واکسینه می شوند وی گفت: در مرداد ماه دو کار بسیار مهم انجام می شود که بر این اساس واکسیناسیون اساتید دانشگاه و معلم ها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که بازگشایی مدارس با برنامه ریزی صورت خواهد گرفت اظهار داشت برای افراد زیر 18 سال واکسن موجود نیست و واکسیناسیون فعلا شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات واکسیناسون جانبازان/ واکسیناسیون افراد زیر 18 سال با واکسن پاستور

آخرین جزییات واکسیناسون جانبازان/ واکسیناسیون افراد زیر 18 سال با واکسن پاستور