مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-28سياسي

همه به رییس جمهور منتخب کمک کنند


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس جمهور منتخب رییس جمهور همه مردم است و همه باید کمک کنند تا نقاط قوت تقویت و نقصان ها هم برطرف شود.

- آیت الله سیداحمد خاتمی در مراسم گرامیداشت شهدای فاجعه هفتم تیرماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: بزرگ مردان و بزرگ زنان استان ایلام با حضور 63درصدی خود در انتخابات 28خرداد مایه فخر نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و شما مردم استان ایلام قبل از ملت بزرگ ایران در 24شهریور جنگ را تجربه کردید و قهرمانانه با جلوداری عالم مجاهد مرحوم آیت الله حیدری ایلامی ایستادند و در برابر دشمن بعثی دفاع کردید، شما مایه دلگرمی نظام اسلامی هستید.

وی با بیان اینکه شما حجت الاسلام والمسلمین تعمیرکاری را داشته اید که یک سال زندان و سه سال تبعید بافق کرمان و هشت ماه تبعید در جاهای دیگر در قبل از انقلاب اسلامی و در دوران رژیم پهلوی در سوابق خود دارد و این به معنای جهاد بزرگ است، تصریح کرد: مردم استان ایلام سه هزار شهید و 331 آزاده بزرگ را تقدیم آرمان های مقدس نظام اسلامی کرده است، این مجلس بزرگ هم به مناسبت شهادت هفتاد و دو ستاره آسمان فروزان خدمت برگزار شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام خوبی بر این هفته گذاشته اند، این هفته، هفته افشای نقض حقوق بشر آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه به رییس جمهور منتخب کمک کنند

همه به رییس جمهور منتخب کمک کنند