مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-28سياسي

7 تیر روزی تلخ اما امیدبخش در تاریخ انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: 7 تیر، روز پرخاطره، تلخ و امید بخشی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

- حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در مراسم گرامیداشت شهدای 7تیر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: استان ایلام استانی ولایتمدار است که از آغازین روزهای انقلاب تا کنون پای پرچم ولایت و انقلاب اسلامی ایستاده و در لحظات سخت و سنگین دفاع مقدس از کیان اسلامی دفاع کردند.

زمانی که جنگ شروع شد مردم پای کار آمدند و در طول 430 کیلومتر، خاکریز دفاعی در برابر دشمن بعثی تسکیل دادند و مردم بودند که جلوی تجاوز دشمن را گرفتند، تا آخرین روزهای جنگ که استان ایلام در محاصره افتاده بود، باز مردم بودند ماندند و جانانه دفاع کردند.

وی گفت: یکی از افتخارات مردم شهید پرور ایلام این است که به رغم شدت بمباران های دشمن و فاصله نزدیکی که با مرز داشتند، مردم آواره استان های دیگر نشدند و اگر شهر را ترک می کردند، به کوه ها و جنگل های اطراف شهر پناه می بردند و در سرما و گرما ماندند و در برابر دشمن بعثی مقاومت کردند و یکی از عملیات های غرورآفرین دفاع مقدس، عملیات کربلای یک بود که آزادسازی شهر خونرگ مهران انجامید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز هفت تیر، روز پرخاطره، تلخ و امید بخشی در تاریخ انقلاب اسلامی است، هفتم تیرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 تیر روزی تلخ اما امیدبخش در تاریخ انقلاب اسلامی است

7 تیر روزی تلخ اما امیدبخش در تاریخ انقلاب اسلامی است