مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-28سياسي

جامعه جهانی در محکومیت سلاح های شیمیایی به وحدت برسند


دبیرکل سازمان مبارزه با سلاح های شیمیایی طی پیامی تاکید کرد: سالگرد غم انگیز بمباران شیمیایی سردشت فرصتی مهم برای جامعه جهانی است تا در محکومیت سلاحهای شیمیایی ما به وحدت برسند.

- ، دبیر کل سازمان مبارزه با سلاح های شیمیایی در مراسم بزرگداشت سالروز بمباران شیمایی سردشت در پیام تصویری خود اظهار کرد: من این سخنان را در 34 مین سالگرد حمله سلاح های شیمایی در 1987 به سردشت در ایران ارائه می کنم، 28 ژوئن برای سازمان منع سلاح های شیمیایی روزی برای بزرگداشت و یادآوری قربانیان آن حمله وحشیانه است.

فرناندو آریاس ادامه داد: من هم در ایران هم در لاهه با قربانیان بوده ام و آنها درد و احساسات خود را با ما به اشتراک می گذارند، من به نمایندگی از سازمان OPCW با مردم سردشت عمیقاً ابراز همدردی و همبستگی می کنم.

دبیرکل سازمان مبارزه با سلاح های شیمیایی ادامه داد: این سالگرد غم انگیز فرصتی مهم برای جامعه جهانی است تا در محکومیت سلاح های شیمیایی ما به وحدت برسند، در حقیقت سرکوب جهانی چنین حملاتی بسیار کمک کننده بود تا اکثریت کشورهای جهان کنوانسیون سلاح های شیمیایی را در 1993 امضا کنند و 193 کشور عضو کنوانسیون هستند و بیش از 98 درصد جمعیت جهان تحت حمایت آن زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی در محکومیت سلاح های شیمیایی به وحدت برسند

جامعه جهانی در محکومیت سلاح های شیمیایی به وحدت برسند