مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-28پزشكي

عشایر بالای 50 سال تا پایان مرداد ماه واکسینه می شوند


معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه تمام گروه های بالای 50 سال عشایر را جلوتر از برنامه کشوری واکسینه خواهیم کرد، گفت: - تا پایان مرداد، 165 کانکس به تعداد خانه های بهداشت سیار عشایری اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سی و سومین آیین پویش ره سلامت که صبح امروز در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد، با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که در اقصی نقاط کشور پوشش همگانی سلامت وجود دارد، اظهار کرد: این اقدام بیش از 45 سال است که جزو برنامه بوده است.

برای همه جمعیت های هزار نفری یک خانه بهداشت در سراسر کشور وجود دارد که این گستردگی خدمات از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه هنگام شیوع کرونا اگر ایران از مراکز بهداشتی و درمانی کافی برخوردار نبود نمی توانست جزو بهترین کشورها در مدیریت کرونا باشد که این موضوع در تاریخ دیده خواهد شد، گفت: وجود شبکه گسترده بهداشت و درمان (به ویژه سطح یک) یکی از توفیقاتی است که کشور ما در بحث مدیریت کرونا دارد؛ اگر مثل کشورهای ثروتمند دنیا می خواستیم با درمان و تخت بیمارستان جلو برویم این توانایی در ما وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر بالای 50 سال تا پایان مرداد ماه واکسینه می شوند

عشایر بالای 50 سال تا پایان مرداد ماه واکسینه می شوند