مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:402021-06-28حوادث

پلیس به دنبال مقصر حادثه تور دو فرانس (+عکس)


یک دوچرخه سوار برای معالجه از این رقابت خارج شد و 8 سوار دیگر از سوی کادر پزشکی رقابت تور دو فرانس تحت معالجه قرار گرفتند.

- پلیس به دنبال یکی از تماشاچیان مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس به عنوان است و او را مقصر برخورد دوچرخه سواران در این رقابت ها می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، روز گذشته حرکت یک زن در مسیر مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس باعث برخورد تعداد زیادی از شرکت کنندگان در این مسابقه شد.

زنی با نشان دادن یک دست نوشته در بخشی از مسیر رقابت دو چرخه سواری تور دو فرانس باعث آسیب دیدن تعداد زیادی از دوچرخه سواران در این رقابت شد/ عکس: GENDARMERIE DU FINISTERE در یک تعریف ویکی پدیایی، تور دو فرانس یا تور فرانسه معتبرترین مسابقه دوچرخه سواری جاده ای دنیاست که در سال 1903 تأسیس شده است و اکنون هر ساله به مدت سه هفته در جاده های فرانسه و کشورهای پیرامون آن، در فصل تابستان برگزار می گردد.

این مسابقه معمولاً از مرکز شهر پاریس شروع شده و در همان جا به پایان می رسد.

این تماشاچی زن در منطقه بریتنی فرانسه پلاکاردی را در مقابل مسیر دوچرخه سواران گرفت و باعث برخورد و مصدوم شدن تعداد زیادی از آنها شد.

بی بی سی در این باره نوشت: تونی مارتین دوچرخه سوار آلمان در مسابقه تور دو فرانس با سر به یکی از علائم کنار جاده خورد و دیگر دوچرخه سواران از پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس به دنبال مقصر حادثه تور دو فرانس (+عکس)

پلیس به دنبال مقصر حادثه تور دو فرانس (+عکس)