مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-28فناوري

همراه اول کار بزرگی انجام داد


با اقدامات همراه اول در زمینه راه اندازی و ارتقاء 228 سایت ارتباطی در 366 روستای استان فارس ظرف یک سال اخیر، 97 درصد جمعیت روستایی این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین بهره برداری و افتتاح پروژه های ارتباطی حوزه روستایی استان فارس و اتصال روستاهای این استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات، صبح امروز دوشنبه 7 تیر 1400 با افتتاح نمادین سه پروژه همراه اول در روستاهای مرغ بزرگ شهرستان ممسنی ، سیمکان شهرستان بوانات و کلانی شهرستان کازرون و با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عنایت الله رحیمی استاندار فارس، مسعود گرشاسبی نماینده همراه اول و جمعی از مسؤولان استانی و مدیران اپراتورهای ارتباطی برگزار شد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با بیان اینکه در ابتدای شروع کار دولت شاخص زیرساخت توسعه ای این استان جایگاهی بالاتر از 20 را در بین استان ها داشت، اظهار کرد: این در حالی است که فارس قطب الکترونیک کشور بود.

همچنین در حالیکه 10 درصد درآمد این حوزه از استان فارس بود، اما وضعیت پوشش اینترنت این استان در سال 1396 کمتر از 15 درصد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه اول کار بزرگی انجام داد

همراه اول کار بزرگی انجام داد