مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-28سياسي

فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ منتشر می شود


پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ را باهدف تقویت دانش مطالعات راهبردی در حوزه فرهنگ منتشر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با هدف گسترش، ارتقاء و انتشار دستاوردها و یافته های تحقیقاتی در زمینه برنامه ریزی، سیاستگذاری، مدیریت فرهنگی در کشور، فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ را منتشر می کند.

این فصلنامه باهدف تقویت دانش مطالعات راهبردی در حوزه فرهنگ و به مدیرمسئولی محمد سلگی و سردبیری ابراهیم حاجیانی منتشر می شود.

این نشریه به موضوعاتی چون آینده پژوهی، تحلیل های سیاستی، ارزیابی خط مشی ها، ارائه پیشنهادهای سیاستی،تجزیه و تحلیل ساختارهای مدیریتی، مال و تصمیم گیری فرهنگی می پردازد تا به واسطه آن دانش مطالعات راهبردی در حوزه فرهنگ تقویت و زمینه تحقق اهداف و سیاست های فرهنگی کشور فراهم آید.

سیاست گذاری فرهنگی یا حکمرانی فرهنگی در ایران،تحلیل فرایندهای تصمیم گیری،برنامه ریزی در دستگاه های مختلف فرهنگی کشور،مدیریت تغییرات و تحولات فرهنگی، مسائل فرهنگی بین المللی و آینده پژوهی در حوزه های مختلف فرهنگی محورهای این فصلنامه است.

حسین اسکندری، ابرهیم حاجیانی، محمود شهابی، داریوش مطلبی، علی منتظری و علی یوسفی اعضای هیات تحریره این فصلنامه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ منتشر می شود

فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ منتشر می شود