مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 12:052021-06-28اقتصادي

فراخوان حمایت از استارتاپ های فعال در تولید محصولات و خدمات شناختی


استارتاپ های فعال درشرکت های شتاب دهنده و تولیدکننده محصولات و خدمات شناختی تا 20 تیر ماه مهلت دارند تقاضای دریافت حمایت خود را از طریق سایت cogc.

- استارتاپ های فعال درشرکت های شتاب دهنده و تولیدکننده محصولات و خدمات شناختی تا 20 تیر ماه مهلت دارند تقاضای دریافت حمایت خود را از طریق سایت cogc.

ir به ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دومین فراخوان حمایت از خدمات و محصولات شناختی است که طی آن استارتاپ ها و شرکت های خلاق و فناوری شناختی حمایت خواهد شد که دارای ایده نوآورانه و مسئله محور در زمینه علوم و فن آوری های شناختی، تیم کامل و مدل کسب و کار بوده و نیازمند سرمایه در مراحل اولیه باشند.

براساس آیین نامه این فراخوان ، گروه های فعال در این زمینه باید متشکل از حداقل سه نفر شامل عضو فنی، شناختی و کسب و کار بوده و روی ایده، محصول یا خدمات متمرکز بر علوم و فناوری شناختی و در چارچوب اولویت های ستاد متمرکز باشد.

در این فراخوان ، استارتاپ ها باید عضو یک شتابدهنده/مرکز رشد بوده و دارای قرار داد مکتوب باشند و حداقل مبلغ 150 میلیون ریال از طریق شتاب دهنده/ مرکز رشد برای تولید محصول، سرمایه گذاری اولیه غیر شتابدهی پرداخت شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حمایت از استارتاپ های فعال در تولید محصولات و خدمات شناختی

فراخوان حمایت از استارتاپ های فعال در تولید محصولات و خدمات شناختی