مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 12:502021-06-28اقتصادي

سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی برای اجرای سیستم فاضلاب در شهرهای کرمان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: یک هزار و 500 میلیارد تومان برای اجرای سیستم فاضلاب شهری در سه شهر زرند، کرمان و سیرجان سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد طاهری عصر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه چالش استان در بخش آب است، اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی میزان بارش در سال آبی و زارعی جاری حدود 50 تا 60 میلیمتر میانگین بارندگی استان است و این عدد کمتر از یک سوم سال گذشته و 50 درصد میان مدت است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان افزود: این آمار، خود گویای این است که با تابستان و سال کم آب و مشکل داری روبه رو هستیم که باید همه با همدلی و همراهی بتوانیم تابستان گرم را پشت سر بگذاریم.

طاهری با اشاره به اینکه درجه هوا در تابستان سال جاری نسبت به سال قبل حدود 2 درجه افزایش دارد، گفت: به دلیل گرمای شدید در دو هفته گذشته با کمبود آب روبه رو بودیم، زیرا مصرف آب تابع دمایی از هوا است و هر کولر بین 200 تا 600 لیتر آب مصرف می کند و به مجردی که کاهش دما را داریم، چالش کم آبی کمتر می شود و این هفته به دلیل کاهش دما کم و حتی به صفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان  اظهار کرد: شرکت آب استان بر اساس وظایف تعریف شده شرکت  بهره بردار است و سامانه های آبرسانی که باید به استان و شهرها انتقال داده شود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی برای اجرای سیستم فاضلاب در شهرهای کرمان

سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی برای اجرای سیستم فاضلاب در شهرهای کرمان