مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 12:502021-06-28حوادث

تخریب 20 واحد مسکونی مخروبه توسط شهرداری گلپایگان


20 واحد مسکونی مخروبه که پاتوق معتادان شده بود با صدور حکمی توسط شهرداری گلپایگان تخریب شد.

- ، قاسم شریفیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته هشت هزار و 70 فقره پرونده در دادسرای گلپایگان مطرح شده است که از این تعداد 20 درصد آن منتهی به صلح و سازش شد.

وی افزود: در این شهرستان جرایم خشن، منتهی به ناامنی نداشتیم و جرایم تکراری مانند سرقت، مواد مخدر، تصادفات جرحی، ایراد ضرب و شتم ساده، توهین و افترا و تهدید اتفاق افتاده است.

کاهش 10 درصدی پرونده ها به دادگستری دادستان گلپایگان تأکید کرد: یکی از اهداف قوه قضاییه، قضا زدایی است تا موجب کاهش اتلاف وقت و هزینه ها شود، در این راستا با اقدام به حذف شیوه نامه توقیف خودرو مبنی بر فک پلاک، مفقودی چک و سایر اسناد و صدور چک، 10 درصد پرونده ها به دادگستری کاهش یافت.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز برای کاهش مراجعات به دادگستری، در نظر داریم تا جرایم مربوط به تصادفات جرحی بدون حضور در دادگستری و یا به صورت الکترونیکی و حذف اوراق فیزیکی پرونده انجام شود.

شریفیان تصریح کرد: دستگاه قضایی باید بر اساس سند تحول قضایی تمام اقدامات را انجام دهد، در دادسرای این شهرستان با عمل به این امر در تمام ابعاد و اضلاع قدم برداشته ایم و در ردیف حوزه های قضاییه برتر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 20 واحد مسکونی مخروبه توسط شهرداری گلپایگان

تخریب 20 واحد مسکونی مخروبه توسط شهرداری گلپایگان