مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-28اقتصادي

نحوه دورکاری کارمندان تهران مشخص شد


ظرفیت دورکاری با اولویت کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای استفاده کنند و اگر ظرفیت دیگری وجود داشت این شرایط برای سایر کارمندان در نظر گرفته شود.

- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: با توجه به استمرار وضعیت نارنجی کرونایی در این استان، کارمندان نهادها و دستگاه های اجرایی خدمات ضروری با 70 درصد و غیرضروری با 50 درصد ظرفیت باید به صورت حضوری بر سرکار حاضر شوند.

غلامرضا عباس پاشا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دورکاری در ادارات براساس بخشنامه و اپیدمی ویروس کرونا دوباره احصا شده است و دستگاه های دولتی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مکلف هستند بخشی از خدمات خود را از طریق خدمات الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: به دلیل بحرانی بودن وضعیت شیوع کرونا تصمیماتی در شورای اداری استان تهران و ستاد مقابله با کرونا در خصوص دورکاری گرفته شده است و براساس مصوبه سازمان استخدامی کشور دستگاه ها موظفند از ظرفیت دورکاری با اولویت کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای استفاده کنند و اگر ظرفیت دیگری وجود داشت این شرایط برای سایر کارمندان در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه دورکاری کارمندان تهران مشخص شد

نحوه دورکاری کارمندان تهران مشخص شد