مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-28سياسي

اراضی مازاد واحد صنعتی ماشین آلات دیزل در آمل واگذار شود


نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به رکود یک واحد صنعتی ماشین آلات دیزل در شهرک صنعتی آمل گفت: زمین های مازاد آن باید واگذار شود.

- ، رضا حاجی پور عصر دوشنبه در بازدید از شهرک صنعتی آمل با بیان اینکه از شروع به کار نمایندگی ام در این شهرستان پرسش های زیادی درخصوص نحوه فعالیت شرکت دیزل سنگین در شهرستان آمل مطرح بوده است، گفت، پرسش اصلی دراین بخش، عدم پیشرفت آن بوده زیرا این شرکت راکد باقی مانده وتوسعه پیدا نکرده است.

حاجی پور افزود: این شرکت حدود 80 هکتار زمین در اختیار دارد درحالی که در همجواری این، شهرک صنعتی آمل با همین مقدار زمین اکنون بیش از 20 هزار نیروی فعال کاری در شرکت های تولیدی این شهرک دارد که شهرستان آمل را به قطب صنعتی استان تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه مدیران و هیئت مدیره شرکت دسا این شرکت را به حالت جزیره ای عمل کردند، گفت، هرچند در سال های نخست قدم های خوبی برای توسعه شرکت واشتغالزایی برداشته شد، اما با توجه به هدف گذاری های بلندی که این شرکت پیش بینی کرده بود وقول هایی که مدیران آن داده بودند در سال های اخیر درهمان نقطه متوقف شد.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی درادامه با بیان اینکه نشست های متعددی را با وزیر دفاع ونیز آقای میرسلیم در مجلس داشته است، گفت، پیشنهادی که به وزیر دفاع شده و آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی مازاد واحد صنعتی ماشین آلات دیزل در آمل واگذار شود

اراضی مازاد واحد صنعتی ماشین آلات دیزل در آمل واگذار شود