مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:052021-06-28حوادث

پلیس: قتل رییس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار


قاتل که فردی 28 ساله است در اقدامی ناگهانی و جنو ن آمیز با مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی ستوان یکم چایی پز درگیر شده و ضرباتی را به وی وارد کرد که فرد قاتل بلافاصله در محل حادثه دستگیر شد.

- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از قتل رییس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار توسط یکی از مراجعه کنندگان خبر داد و گفت: جزییات این حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ مجید رسول زاده در گفت وگو با تسنیم درباره حادثه قتل رییس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس تأمین امنیت است اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ابراز داشت: صبح امروز ستوان یکم امید چایی پز رییس وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام وظیفه در درگیری با یکی از مراجعه کنندگان در محل کار خود به قتل رسید.

رسول زاده خاطرنشان کرد: قاتل که فردی 28 ساله است در اقدامی ناگهانی و جنو ن آمیز با مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی ستوان یکم چایی پز درگیر شده و ضرباتی را به وی وارد کرد که فرد قاتل بلافاصله در محل حادثه دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: رییس وظیفه عمومی لاهیجان بلافاصله به نزدیک ترین بیمارستان منطقه منتقل شد اما متأسفانه بر اثر شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: قتل رییس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار

پلیس: قتل رییس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار