مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-28اقتصادي

مصوبه ستاد ملی زن و خانواده برای تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار


در سومین جلسه ستاد ملی زن و خانواده به ریاست اسحاق جهانگیری، موضوع بسته حمایتی کمک به تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار دهک های یک تا شش درآمدی مطرح شد و پس از ارائه توضیحات معاون وزیر راه و شهرسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سومین جلسه ستاد ملی زن و ارسال شده است، خاطرنشان کرد: ستاد ملی زن و خانواده باید با مطالبه گری از دستگاه های اجرایی، تغییرات مثبتی در جهت بهبود وضعیت زنان و کاهش خشونت علیه آنان ایجاد کند.

جهانگیری با یادآوری افزایش میزان وام ازدواج طی سال های اخیر افزود: در سالهای گذشته مبلغ تسهیلات ازدواج برای هر نفر3 میلیون تومان بود ولی با پیگیری های انجام شده در سالهای اخیر، امروز زوج های جوان مبلغ هفتاد میلیون تا صد میلیون تومان تسهیلات ازدواج دریافت می کنند.

وی ادامه داد: شاید تصور می شد که وقتی مبلغ تسهیلات ازدواج افزایش پیدا کند، تعداد تسهیلات اعطایی کاهش پیدا خواهد کرد اما گزارش ها نشان می دهد که تعداد قابل توجهی تسهیلات ازدواج به زوج های جوان پرداخت شده است.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: اگر ستاد ملی زن و خانواده مصوبات و موضوعات مربوطه را از دستگاه های اجرایی پیگیری کند، دستگاه ها خود را به پیگیری مسایل خانواده مکلف می دانند و از سوی دیگر این فرصت برای آنها فراهم می شود که در زمان تدوین بودجه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ستاد ملی زن و خانواده برای تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار

مصوبه ستاد ملی زن و خانواده برای تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار