مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:302021-06-28سياسي

پل فناوری در بلوار شهید سلیمانی احداث می شود


طراحی بلوار شهید سلیمانی و اصلاح تقاطع های طول بلوار از توافقات بین شهرداری خمینی شهر و دانشگاه صنعتی است که طراحی این بلوار توسط دانشگاه انجام شده و به زودی عملیاتی می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: طراحی بلوار شهید سلیمانی و اصلاح تقاطع های طول بلوار از توافقات بین شهرداری خمینی شهر و دانشگاه صنعتی است که طراحی این بلوار توسط دانشگاه انجام شده و به زودی عملیاتی می شود.

سید مهدی ابطحی در گفت وگو با ایسنا، در مورد توافق دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرداری خمینی شهر، اظهار کرد: در زمان ریاست قبلی دانشگاه در خصوص مطالبات شهرداری از دانشگاه توافقات مؤثری بین شهرداری خمینی شهر و دانشگاه انجام شده است.

بر اساس این توافق بدهی هایی که دانشگاه در طول زمان به شهرداری خمینی شهر داشته مورد تأیید دانشگاه قرار گرفته و از طریق دولت پرداخت شد.

وی افزود: این توافق زمینه همکاری های بعدی را نیز فراهم کرده است.

طراحی بلوار شهید سلیمانی و اصلاح تقاطع های طول بلوار از دیگر توافقات بین شهرداری و دانشگاه است که طراحی این بلوار توسط دانشگاه صنعتی انجام و به زودی عملیاتی می شود.

ابطحی گفت: در ورودی بلوار و کمربندی خمینی شهر- نجف آباد پلی نامناسب وجود دارد که در طرح جدید پل جمع آوری شده و این ورودی تبدیل به میدان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل فناوری در بلوار شهید سلیمانی احداث می شود

پل فناوری در بلوار شهید سلیمانی احداث می شود