مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-28سياسي

محمدرضا بهشتی: احساس بی نیازی به پیوندهای اجتماعی، کاذب است


فرزند شهید بهشتی با تاکید بر اینکه باید بدانیم احساس بی نیازی به پیوندهای اجتماعی کاذب است، گفت: زمانی تلاش برای جلب تک تک افراد انجام می شد، - فرزند شهید بهشتی با تاکید بر اینکه باید بدانیم احساس بی نیازی به پیوندهای اجتماعی کاذب است، گفت: زمانی تلاش برای جلب تک تک افراد انجام می شد، اما امروز بعضاً از انبوه افراد صرف نظر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی عصر دوشنبه با حضور جمعی از فعالان سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.

در این مراسم که از سوی حزب تمدن اسلامی برگزار شد، شخصیت هایی از جمله آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی از مراجع تقلید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، سید محمدرضا بهشتی، فرزند شهید بهشتی، محسن هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی و تعدادی از اعضای حزب تمدن اسلامی حضور داشتند.

محمدرضا بهشتی: باید بدانیم احساس بی نیازی به پیوندهای اجتماعی کاذب است سید محمدرضا بهشتی استاد دانشگاه تهران و فرزند شهید بهشتی در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه سال 1360 با قرائت آیاتی از قرآن کریم و بیان تفسیر این آیات خاطرنشان کرد: روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا بهشتی: احساس بی نیازی به پیوندهای اجتماعی، کاذب است

محمدرضا بهشتی: احساس بی نیازی به پیوندهای اجتماعی، کاذب است