مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-28سياسي

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های خراسان شمالی برای ایجاد مراودات با ارمنستان


اعزام هیات تجاری و سیاسی از خراسان شمالی به کشور ارمنستان با هدف توسعه استان و با بهره مندی از تمامی ظرفیت های استان برای ایجاد مراودات بیشتر خواهد بود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: اعزام هیات تجاری و سیاسی از خراسان شمالی به کشور ارمنستان با هدف توسعه استان و با بهره مندی از تمامی ظرفیت های استان برای ایجاد مراودات بیشتر خواهد بود.

محمدعلی شجاعی در نشست هماهنگی اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به ارمنستان که هفتم تیرماه در محل استانداری برگزار شد، افزود: در این سفر تفاهم نامه ای با در نظر گرفتن تمامی بخش های استان امضا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این سفر افراد و ظرفیت های ملی حضور خواهند داشت، گفت: بخش خصوصی استان باید در این سفر حضوری قدرتمند داشته باشد.

شجاعی موضوع خواهرخواندگی بجنورد با یکی از شهرهای کشور ارمنستان را از موضوعات مهم مورد بررسی در این سفر عنوان کرد و گفت: این موضوع به عنوان یکی از محورهای توسعه ارتباط استان با کشور ارمنستان خواهد بود.

شجاعی با اشاره به وجود ظرفیت های خوب استان در بخش خدمات و فنی و مهندسی افزود: در این سفر تلاش خواهیم کرد این پتانسیل به طور شایسته معرفی شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های خراسان شمالی برای ایجاد مراودات با ارمنستان

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های خراسان شمالی برای ایجاد مراودات با ارمنستان