مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 15:002021-06-28فرهنگي

تئاتر شهر تبریز بازگشایی می شود


مجموعه تئاتر شهر تبریز در نهم تیرماه جاری با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان بازگشایی شده و چراغ تئاتر تبریز در تالار تربیت روشن می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مجموعه تئاتر شهر تبریز در نهم تیرماه جاری با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان بازگشایی شده و چراغ تئاتر تبریز در تالار تربیت روشن می شود.

نزدیک به دو سال پیش مجموعه تئاتر شهر تبریز به دلیل فرسودگی بنای ساختمان و عدم استحکام کافی به دستور زنده یاد محمد محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تعطیل شد تا به صورت جدی و تکمیلی بازسازی شود.

در همین ایام، پاندمی ویروس کرونا تمامی سالن های کشور و حتی جهان را به سمت تعطیلی کشاند.

در این فرصت اما کارگاه بازسازی مجموعه تالار تربیت تعطیل نشد و تمامی طرح ها اعم از استحکام بنا، تقویت و توسعه زیرساخت های ممکن، زیبا سازی فضا و… در دستور کار قرار گرفت.

پس از گذشت نزدیک به دو سال، نهم تیرماه 1400 طی آیینی، با حضور برخی مسئولان استانی و کشوری این بنا به صورت رسمی بازگشایی شده و در اختیار هنرمندان تئاتر تبریز قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اساتید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر شهر تبریز بازگشایی می شود

تئاتر شهر تبریز بازگشایی می شود