مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 15:252021-06-28اقتصادي

پیشنهاد تدریس مفاهیم اقتصادی در مقاطع تحصیلی


عضو هیات مدیره بورس تهران پیشنهاد کرد: گنجاندن مفاهیم مالی، ریسک و بازدهی و مدیریت ثروت در کتب درسی تمام مقاطع تحصیلی، می تواند نویدبخش شکل گیری نسلی نو و جامعه ای آگاه به دانش و فرهنگ مالی و به تبع آن اقتصادی پایدار و بورسی با ثبات در آینده کشور باشد.

- عضو هیات مدیره بورس تهران پیشنهاد کرد: گنجاندن مفاهیم مالی، ریسک و بازدهی و مدیریت ثروت در کتب درسی تمام مقاطع تحصیلی، می تواند نویدبخش شکل گیری نسلی نو و جامعه ای آگاه به دانش و فرهنگ مالی و به تبع آن اقتصادی پایدار و بورسی با ثبات در آینده کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بوستانی فرهنگ سازی را از ضرورت های اولیه برای استفاده صحیح از هر پدیده یا تکنولوژی در جامعه عنوان کرد و گفت: متولیان ارائه ابزار یا خدمات جدید معمولا با بسترسازی مناسب از طریق ارائه آموزش به جامعه هدف تلاش می کنند تا ضمن یاددهی کارکردهای صحیح، موضوع ارائه شده به افزایش کارایی هدف گذاری شده برای آن خدمت دست یافته و آثار سوء ناشی از استفاده نادرست از آن را به حداقل برسانند.

این عضو هیات مدیره بورس تهران گفت: اگر یک فرد دارای دانش مالی کافی نباشد اما از فرهنگ سرمایه گذاری بهره مند باشد، می داند که ورود مستقیمش به یک بازار تخصصی و پیچیده ریسک او را بالا خواهد برد و با رویکردی صحیح، مدیریت منابع خود در بورس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تدریس مفاهیم اقتصادی در مقاطع تحصیلی

پیشنهاد تدریس مفاهیم اقتصادی در مقاطع تحصیلی