مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 15:302021-06-28سياسي

آزادی 30 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ


به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور قائم مقام دادگستری استان تهران و جمعی از مسؤولان قضایی و خیرین 30 نفر از زندانیان از ندامتگاه تهران بزرگ آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی دادگستری تهران؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور قائم مقام دادگستری استان تهران و جمعی از مسؤولان قضایی و خیرین تعداد 30 نفر از زندانیان از ندامتگاه تهران بزرگ آزاد شدند.

مسعود ستایشی، قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران در آیین آزادی زندانیان محکومیت های مالی و جرایم غیر عمد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های قانونی قابل بهره برداری در آزادی مددجویان زندان های تهران یک کار ارزشمند، خداپسندانه و مردمی است تلاش داریم تا به احسن وجه به منصه ظهور و به انجام برسد.

وی گفت: به لطف خداوند متعال در این تعامل و تلاش جمعی با استفاده از رهنمود های ارزشمند و ارائه طریق ریاست کل دادگستری تهران و رییس شورای قضایی استان تهران و با تمسک به ظرفیت های خوب و تسهیلات قانونی موجود، خدمتی جهادی و موثر را انجام دادیم.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران عنوان کرد: با تعامل و مساعی مدیران ارجمند از جمله حسن بابایی، معاونت آمار و برنامه ریزی و دبیر ستاد پایش زندانیان، غلامرضا مهدوی رییس شورای حل اختلاف استان تهران، میرزایی مطلق، معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 30 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ

آزادی 30 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ