مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-28اقتصادي

خرید یک دستگاه اتوبوس برقی 6 میلیارد هزینه دارد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دولت درخواست کرد: 500 میلیارد تومان بودجه 1400 را برای خرید اتوبوس های برقی تخصیص و تحقق بخشد تا مدیریت شهری از این طریق قرارداد خرید 200 دستگاه اتوبوس تمام برقی را عملیاتی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سیدمناف هاشمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم آیین رونمایی از یک دستگاه اتوبوس تمام برقی تولید داخل و امضای تفاهم نامه خرید 200 دستگاه اتوبوس برقی، گفت: 2محل خوب برای تأمین منابع مالی به منظور خرید اتوبوس وجود دارد که یکی از این محل ها مربوط به مصوبه ستاد ملی کرونا است.

وی اظهار داشت: براین اساس دولت برای خرید سه هزار دستگاه اتوبوس به مبلغ حدود 500 میلیون یورو لایحه ای را مصوب کرده است که باید اتوبوس ها به شهرداری کلانشهر ها اختصاص یابد.

وی توضیح داد: درحال حاضر کارخانجات داخلی با وزارت کشور قراردادی به منظور تولید اتوبوس منعقد کرده اند که سهم تهران از این 3 هزار دستگاه حدود هزار و 500 دستگاه اتوبوس استکه عملیاتی کردن این مورد نیاز به تلاش بیشتر دارد.

هاشمی افزود: در جلسه پیشین خدمت رییس جمهور گفتم که با حمایت ایشان تنها می توان هرچه سریع تر کار را عملیاتی کرد چرا که این لایحه مصوبه ستاد ملی کرونا است؛ قرارداد باید جاری شود تا پس از تولید اتوبوس ها به دست شهرداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید یک دستگاه اتوبوس برقی 6 میلیارد هزینه دارد

خرید یک دستگاه اتوبوس برقی 6 میلیارد هزینه دارد