مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 16:002021-06-28بين الملل

19 کشور به رهبری آمریکا ورود بدون مانع کمک های انسانی به سوریه را خواستار شدند


مجموعه ای از 19 کشور به رهبری آمریکا خواستار آتش بس در کل خاک سوریه و ورود کمک های انسان دوستانه بدون هیچ گونه موانعی شد.

- مجموعه ای از 19 کشور به رهبری آمریکا خواستار آتش بس در کل خاک سوریه و ورود کمک های انسان دوستانه بدون هیچ گونه موانعی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، 19 کشور شامل آمریکا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، مصر، کانادا، یونان، عراق، آلمان، ایرلند، ژاپن، اردن، لبنان، لهستان، نروژ، قطر، عربستان، ترکیه وامارات و نیز نمایندگان اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب امروز، دوشنبه در کنفرانسی با محوریت سوریه در سطح وزیران خارجه در حاشیه اجلاس ائتلاف ضد داعش در رم در بیانیه ای مشترک تاکید کردند، از تلاش های سازمان ملل در چارچوب قطعنامه 2254 در تایید ثابت آتش بس در سراسر این کشور، وارد کردن کمک های انسانی بدون هیچ موانعی و به شکل امن، فعالیت کمیته قانون اساسی و مقابله با انواع تروریسم قاطعانه حمایت می کنند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس ادامه دادند: ما در حالی که بر وحدت سوریه و تمامیت ارضی آن تاکید داریم همچنان به تلاش های کارآمد در تحقق راه حل سیاسی فراگیر، قابل اعتماد و پایدار براساس قطعنامه 2254 ادامه می دهیم.

آنها تاکید کردند، این قطعنامه به منزله تنها راه حلی است که بحران 10 ساله سوریه را خاتمه می دهد و امنیت ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 کشور به رهبری آمریکا ورود بدون مانع کمک های انسانی به سوریه را خواستار شدند

19 کشور به رهبری آمریکا ورود بدون مانع کمک های انسانی به سوریه را خواستار شدند