مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 16:152021-06-28پزشكي

تزریق دوز دوم واکسن کرونا در بابل شتاب گرفت


تزریق دوز دوم واکسن کرونا به جمعیت زیرمجموعه این دانشگاه به میانگین روزانه 500 نفر رسیده است که نشانگر شتاب گرفتن روند در روزهای اخیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل طی گفت وگویی اظهار کرد: از مجموع 38 هزار و 199 نفری که دوز اول واکسن عمومی به افرادی است که دوز اول را دریافت کردند، 40 مرکز روستایی به همراه تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و دو مکان تجمعی در مصلای بزرگ بابل و پردیس دانشگاه علوم پزشکی تزریق واکسن کرونا را  انجام می دهند و در صورت دریافت واکسن های بیشتر، مرکز واکسیناسیون خودرویی هم در محل پارک پردیس بابل شروع به کار خواهد کرد.

جلالی تصریح کرد: همچنین تاکنون به 2 هزار و 956 نفر از 3 هزار شهروند بابلی که در طرح داوطلبانه دریافت واکسن مشترک ایران و کوبا شرکت کرده بودند،  دوز دوم هم تزریق شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مثل دوز اول از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به افراد اطلاع رسانی می شود و افراد مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و درمان نداشته باشند.

این مسوول یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی بابل از تمام ظرفیت خود استفاده کرد تا مکان های مختلفی را برای تزریق واکسن کرونا آماده کند تا افراد بدون زحمت در نزدیک ترین مکان زندگی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دوز دوم واکسن کرونا در بابل شتاب گرفت

تزریق دوز دوم واکسن کرونا در بابل شتاب گرفت